مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 21:502023-12-04سياسي

برادری و دوستی خود با مردم کشور ترکمنستان را ثابت کرده ایم 


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برادری و دوستی خود با مردم کشور ترکمنستان را ثابت کرده ایم  - ایسنا/خراسان شمالی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برادری و دوستی خود با مردم کشور ترکمنستان را ثابت کرده ایم  سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از نوار مرز ایران و ترکمنستان در 13 آذر ماه با اشاره به اینکه امنیت و آرامش و رفاه مردم ترکمنستان را امنیت و رفاه خود می دانیم، گفت: با مردم دوست داشتنی ترکمنستان دوست و برادر هستیم.

وی با اشاره به همسایگی کشور جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان بیان داشت: کشور مسلمان ترکمنستان، روابط خوبی با کشور ما دارد و طی سال های اخیر تعامل مثبتی با این کشور صورت گرفته اما در جایگاه دو کشور مسلمان، تعاملات و رابط بین دو کشور باید بیش از پیش افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه به شکر خدا امروز در مرزهای دو کشور هیچگونه دغدغه ای نداریم، افزود: این حاصل تعامل و همدلی بین مرزبانان و مرزنشینان هر دو کشور است.

سردار رضایی همچنین به روابط بسیار خوب مرزنشینان هر دو کشور تاکید کرد و گفت: فرماندهی انتظامی کشور برای تداوم و ارتقاء امنیت در راه پیشرفت و رفاه حال مرزنشینان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادری و دوستی خود با مردم کشور ترکمنستان را ثابت کرده ایم 

برادری و دوستی خود با مردم کشور ترکمنستان را ثابت کرده ایم